02 03 04 ODILES BLOG: Tiden er inde for stjerne status... Og et ønske om en smuk, smuk jul! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Tiden er inde for stjerne status... Og et ønske om en smuk, smuk jul! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

torsdag den 20. december 2012

Tiden er inde for stjerne status... Og et ønske om en smuk, smuk jul!

 Det suser med stjerner her og der og alle vegne!
Alle steder vi ser hen, hænger de i vinduer, private som butikker. I potteplanter. På gader og stræder. Hos tandlægen, i tv´et. Og på himlen!



Jeg elsker stjerner!
Ikke stjerner som en trendy tatto-stil der har afløst de tidligere tribal-tattos. Heller ikke dem på filmslærredet. Eller i radioen. Men stjerner, sådan på himlen!
Lyset, styrken, følelsen af overmagtens mægtighed. Og følelsen af at være en del af.

Selv er jeg ingen stjerne. Og det forstærker blot mit søgen efter stjernelyset. Og derfor hænger de og dingler i mine ører! I form af to stjerner lavet af Georg Jensen. Og som butikskæden Inspiration pakker deres julegaver ind med i år. Det er de smukkeste juleøreringe jeg nogensinde har haft!

Min første og næsten eneste, konsultation hos en klarseer for de der små fem og tyve år siden, åbnede mig for min egen aura. Og for hvad jeg skal bruge mine evner til. Som nogen af jer ved, har jeg arbejdet lidt professionelt med det, men det er først her under mit lange sygdomsforløb, at jeg begynder at tage den lære helt ind, som jeg fik vist dengang.
Og jeg arbejder stadig med den. For det er en lang og umenneskelig lære. Jeg kan også bare lade den ligge, om jeg vil. Men jeg vil godt! ;)
Jeg vil gerne være i den skikkelse og den kontakt. Uanset jeg skal lave mig selv om, på utroligt mange områder:-)

Og det bliver også mit arbejde i det nye år. Uanset hvor længe jeg er syg, vil jeg udvikle mig i min spiritualitet. Og jeg vil åbne mig for verden og verden for mig, omkring det jeg erfarer.

Der er altid så mange ideer. Tanker og ting jeg gerne vil. Jeg sprutter af dem. Hvor meget har jeg ikke noteret ned, at jeg ville lave? Arbejde med? Som jeg pga. smerter og handicap ikke har kunnet gøre.
Og siddende her, ved enden af året, og hvor jeg ser tilbage på det vildeste smertehav jeg nogensinde har været i så længe, så forstår jeg, at jeg gennemlever noget fuldstændigt umenneskeligt. Og det ligger uden for min egen fattevne, at jeg kan bære det.

Der er meget jeg ikke kan forklare. Det er bare. Og det har jeg overgivet mig til som ganske ung. Og jeg må igen og igen, gentage det for andre, når jeg fortæller om mit liv. Det er uforklarligt!

Så jeg dropper ordene, og bare nyder de dersens stjerner. Hvert et lysende mirakel. Hvert et guddommeligt skridt på himlen. Hver en smuk gave til os, når som helst vi ønsker at tage imod.

Jul er ikke bare jul, fordi det er cool, eller fordi Jesus viste os sit allermest umenneskelige offer. Det er også jul fordi vi varmes i lyset. Og i lyset findes kærligheden.
Lys og kærlighed.
Vi er alle eet.
Skabt af eet.


0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start