02 03 04 ODILES BLOG: Penge tilbage i skat = Louboutin. 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Penge tilbage i skat = Louboutin. 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

torsdag den 28. juni 2012

Penge tilbage i skat = Louboutin.

                         Og så kan man jo selv se hvor meget Louboutin man kan fordøje


                               

                                Uden at nå kvalme eller bræk-grænsen!

                                Personligt har jeg en meget. Meget, meget høj tærskel!



Og så handler det så meget om - for mig - at få en masse glæde koblet på, når jeg ser på mine fødder og ben!



Det er langt fra alle der påskønner min vision om at ku gå på høje sko igen. Læs her:
Ingen kan forhindre min frihed!

Læs også om pailletballerinaer; 
De er godt nok ikke røde! Men wauw, hvor er de søde!

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start