02 03 04 ODILES BLOG: Over-easy = Over-nemt. Og så fik jeg endda en gave mere! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Over-easy = Over-nemt. Og så fik jeg endda en gave mere! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

tirsdag den 19. juni 2012

Over-easy = Over-nemt. Og så fik jeg endda en gave mere!

Fik en ny besked.
Havde bedt om et tegn;
'Hvordan kommer jeg videre med min spiritualitet?'
http://odilepoulsen.blogspot.dk/2012/06/overeasy-genoptrningsdagbogen-fortstter.html

Det var bare lige inden jeg skulle til genoptræningen i det varme bassin.
http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=4507772700828910660#editor/target=post;postID=6513492359884149704

Ret hurtigt voksende en kraftig hovedpine sig vej frem, gennem mine kringlede nervebaner.


Da der tikkede en sms ind.

Fra en kvinde jeg har sendt healing, de sidste par dage. Hendes krop er gået i gang med en kraftig udrensning. Som slet ikke er spor behageligt. Eller noget man umiddelbart tænker jubii! over. Men hun skal frigøre sig af gammelt, heavy stof.

Hun gav mig det stærkeste tegn! Ved at sms´ mig, fortalte hun mig præcist, hvad jeg manglede for at få mig selv på mit rette spor igen!

Nemlig at jeg selvklart skal forblive i min igangsatte proces! Min stærkt spirituelle proces. Som nok er meget indadvendt, og måske kun interessant for mig (?).
Og som min intuition fortæller mig, vil indeholde mange nuancerede budskaber siden hen. Til alle, der ønsker det.

En langsommelig proces. Så langsom at det kan synes næsten ubetydelig. Som står jeg stille, når man kigger på mig ude fra. Ingen vilde armbevægelser. Store skridt. Høje hyl. Ingen mediedækning eller flashing shows. Bare mig, i mit Kongeskib. I det varme vand. Hos min familie. I konflikt. I kærlighed. I alenehed.
Her er så stille ind i mellem, at selv jeg tror -  jeg som er inden i mig og derfor ved hvad her sker! - at intet sker!

Når tvivlen kommer ind, går jeg selv ud af en pludselig åbnet bagdør.
Kender du sikkert også. Man mister pludselig følingen af, hvor man skal hen!

Dét er dér jeg griber efter tegn! Og de kommer!
Som gaver fra himlen. Himlens regn, der vander alle de frø, der er sat til spiring!

I dag kom dråberne som tikkende sms´er. Og som en krytisk kode i et it-system jeg nada fatter.
Men budskabet er gået rent ind.
Så jeg holder på med min både ret fysiske. Og dybt spirituelle proces!
Selvom den strider mod al fornuft. Videnskab. Trendyness.
Og what ever!








Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start