02 03 04 ODILES BLOG: *Overeasy* (Genoptræningsdagbogen fortsætter) 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 *Overeasy* (Genoptræningsdagbogen fortsætter) 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

tirsdag den 19. juni 2012

*Overeasy* (Genoptræningsdagbogen fortsætter)

Jeg har gennem årene brugt meget, at bede om tegn.
Hvis jeg er usikker på et eller andet.
Vedr mig selv, andre.
Eller trist og skal tilbage til glæden.

Det er en del af min spirituelle hverdagspraksis.



 Fx. bad jeg her til morgen under mine Morgensider om et tegn.
'Hvordan arbejder jeg videre med min spiritualitet?'

(kender du ikke morgensider? Så tjek her:)
http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=4507772700828910660#editor/target=post;postID=5368554669763041624










Jeg har haft nogle meget krævende dage, som syg og handicappet alene-mor.
Kræfterne er brugt op, og jeg må finde upload igen. Det gør jeg ved hvile og meditation.
Ganske enkelt.
Det tager oftest et døgn, så er jeg klar igen.
Døgnet oprandt til morgen, og jeg var stadig low på kræfter! Når jeg er low på kræfter, mangler jeg bevidst kontakt til min spiritualitet. Ganske enkelt.

Tegnet kom, da jeg skulle fikse noget web-noget, som jeg nada har forstand på.
Noget som blot virker endnu mere trættende! At gøre noget som helt fremmed for en.
Omvendt vil jeg gerne lære. Så jeg tager endnu et skridt ind i tågen af forvirrende koder og it-fagsprog.

Nå, korte af det lange; fik sendt den mail afsted som skal få mig videre ind i 'website-skabelse-junglen'.
Op popper en adgangs-tegn:
*overeasy*

WoW! Dét slog ned i mig, som latter! Hvad fa´n? Et humoristisk tegn! 'Over-easy'.

Well, det ord vil jeg klamre mig til!
I dag. I morgen. I min tilgang til livet. Mig. Andre.
The works!
For det er *over-easy*.



Tak!:-)





1 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start