02 03 04 ODILES BLOG: Glo ud i luften & gå i spirituel udvikling! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Glo ud i luften & gå i spirituel udvikling! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

fredag den 22. juni 2012

Glo ud i luften & gå i spirituel udvikling!

Jeg gør store. Hurtige fremskridt. Rent fysisk.
Smerterne stiger tilsvarende, men!
Jeg begynder at få en smidighed tilbage, jeg i lang tid har været uden.
Derfor kan jeg nu løfte mit venstre ben op, nok til at ku´nå at vippe foden ind i buksebenet, mens jeg står på højre. Jeg kan næsten tage strømper på igen! En god stund kan jeg.

Så jeg gør store og hurtige fremskridt.

Det betyder også jeg må være i ro. Hvile. Ligge. Strække muskler og sener. Sove.
Mere end jeg altid lige har lyst til.
Det er hér, jeg skal holde fast i, at min spirituelle udvikling kun benefitere af, at jeg er i ro.
Fordybelsen.

Hvorfor blev det nogensinde et sygdomstegn, at ville fordybelse?
Sidde og være i et med et eller andet? Eller intet?
Så skal folk have anti-depressiver. Jeg plejede at sige, til mine klienter, at det er sundt. Noget af det sundeste for sindet, at få lov at holde retreat.

Altid ikke nemt at gøre det man prædiker. Men jeg gør meget for at være i min spirituelle proces. Og jeg har det godt med det jeg gør.



Godt nok nævnte jeg mine healer evner forleden.
http://odilepoulsen.blogspot.dk/2012/06/over-easy-over-nemt-og-sa-fik-jeg-endda.html
Og healing er bestemt en af de tilgange jeg bruger.
Og som jeg vil gøre mere af i fremtiden.

Men der er også meget, meget mere.

Spiritualitet er så stort, bredt, uendeligt.
Og hvad jeg tager fat om i ud i det spirituelle, kan meget vel være anderledes, end hvad du tager fat om.

Egentlig er det blot et ønske om udvikling og bevidsthed, der sætter igang.



Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start