02 03 04 ODILES BLOG: Årets sidste skoleskema! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Årets sidste skoleskema! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

mandag den 25. juni 2012

Årets sidste skoleskema!

Nøjr, hvor jeg g.l.æ.d.e.r.
mig til ungerne har
sommerferie!!

Jeg er næsten som ungerne selv. Har den samme barnlige total glæde over; Jubii!! Fri i 6-7 uger.

Nå ja det er vist 6 uger. Men derfor kan jeg godt tænke de fylder som 7!

Jeg har det så tungt med, at skulle stå op og hele familien skal svinge sig i gang med, at skynde sig ud af døren!
Skynde sig i skole.
Skynde sig på job.

Skynde sig at arbejde.
Skynde sig at lære.
Skynde sig at lege.

Skynde sig hjem.
Skynde sig at handle.
Skynde sig at slappe af, så vi kan
skynde os i seng.
og sove 'skyndsomt'.

Hahahha, nu tænker jeg heldigvis livet meget mere end det!

Men grundlæggende kan jeg sagtens forestille mig et samfund, hvor vi venter med at starte skole og job til kl 10. Og så slutter dagen det senere. (Noget mange teens ville profitere af rent fysiologisk; vi ved de har brug for mere søvn fordi deres hjerne udvikler sig giga i de år. Ikke fordi de er nogle dovne ungdommer, der ikke gider.)

Nå, men jeg ville bare udtrykke min umådelige glæde over, at nu er ferien her om lidt! Det er ungernes sidste skema for i år!

 Foran venter uendelige tid med frihed. Med sol. Sommerhus. Musikfestival. Bif-film. Bål. Grillmad. Nye jordbær. Nye kartofler. De største is. Timer og timer og timer med de skønneste mennesker!
UH! det er så fedt! Jubii!

Jeg holder ferie sammen med ungerne, og har gjort det mens der har eksisteret skoleliv i vor familie. Fordi jeg bare elsker det!

Og vi må gøre det vi elsker!
Ikke sandt?


0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start