02 03 04 ODILES BLOG: Noth´ remains the same. Ikke engang hyldeblomstsaften... 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Noth´ remains the same. Ikke engang hyldeblomstsaften... 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

torsdag den 21. juni 2012

Noth´ remains the same. Ikke engang hyldeblomstsaften...

Hvad der skete med hyldeblomstsaften i år, aner jeg not!

Eller også har jeg glemt, hvordan det er den plejer at smage? Den hb-saft jeg selv laver!

I år smager den nemlig mest af sukker. Og brun farin. Uden den dybe bund af hyldeblomsten.
Nu er det blot som strejft af hyldeblomst over tungen.
Trods ekstra mange hyldeblomsskærme. Rigtig mange ekstra.

Til gengæld var der ingen tung sukker/brun farin masse i bunden af gryden i år - som at der plejer.
Og som at jeg plejer at gøre en sirup ud af. Mums, til ost især!

Hvad si´r du?
Er det kemi?
Eller er det fordi blomsten ikke bærer samme smag hvert år/ i år?
Husker jeg bare nada fra år til år?
Er det i det hele taget noget at bruge tid på?

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start