02 03 04 ODILES BLOG: De er godt nok ikke røde! Men wauw, hvor er de søde! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 De er godt nok ikke røde! Men wauw, hvor er de søde! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

onsdag den 20. juni 2012

De er godt nok ikke røde! Men wauw, hvor er de søde!

Jeg ved det godt!
Sko! Kvinder & sko.
Og det er ikke så længe siden jeg flashede mine leoparder her. Til stor begejstring for mange!:-)

http://odilepoulsen.blogspot.dk/2012/06/danser-med-lepoparder.html

Så i dag, ku´ jeg ikke lade være.
Købte de her sportdanse-sko. Fordi jeg har svært ved at finde fodtøj jeg kan have på.

Og selvom de ikke kunne fås i røde
(hos Dixie Grey),
så er de jo vældig søde.
I pink.




De har desuden den fantastiske bivirkning, at jeg bli´r så glad i skralden, når jeg ser ned på mine fødder! Og dét, ladies & gents, er i den grad positiv genoptræning!
Hjernen får positive impulser ang. foden - ikke kun smerte!

Jubiii!!




0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start