02 03 04 ODILES BLOG: Dagen med adskillige heftige tegn! Ja, tak! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Dagen med adskillige heftige tegn! Ja, tak! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

tirsdag den 19. juni 2012

Dagen med adskillige heftige tegn! Ja, tak!

Jeg fik bedt om et tegn i dag.
Og fik dét!

http://odilepoulsen.blogspot.dk/2012/06/overeasy-genoptrningsdagbogen-fortstter.html

Så kom et tegn mere!
http://odilepoulsen.blogspot.dk/2012/06/over-easy-over-nemt-og-sa-fik-jeg-endda.html

Afsted og hjem igen; varmt vandsbassinet & genoptræningen tur/retur.
Hjem til endnu et tegn!

På vores gamle gasbord i entreen, står et glasfad.
På det fad, der står på gasbordet. I entreen.
Ligger en masse englekort.
Det har jeg skrevet om før, under indlægget Englekort med styrke.

Jeg har ikke vendt dem de sidste par dage.
Men i dag var de vendt.
To styks.
Da jeg kom hjem efter træningen, lå de der og lyste.




Huset havde været alene hjemme, mens jeg var væk.


Tak!:-)

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start