02 03 04 ODILES BLOG: Intet er for helligt til at blive bedre! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Intet er for helligt til at blive bedre! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

fredag den 22. juni 2012

Intet er for helligt til at blive bedre!

Fik dagens første lære om praktiske liv kombi spirituel udvikling,
kom tidligt her til morgen.

Vågner og beslutter i mine Morgensider, at være bevidst om at blive hos mig selv.
Og i kontakt med mit højere selv.
http://odilepoulsen.blogspot.dk/2012/05/morgensider-har-guld.html

Det holdt cirka en time til første konflikt trådte ind. Teen & tween kriser over hår & penge.

Og jeg røg lige ud af min ambition for dagen. Slap mig selv.
Driblede ind i en bekymring og trang til kontrol.
Selvom jeg ku´ ha´ holdt mig ude af deres frustration! ;-)

H.v.o.r. tit er jeg ikke faldet i den?
Og hvor klassisk er det ikke, for vor relationer; at vi pisser hinanden af?
Ryger i hinandens konflikter, bekymringer? Vil have kontrol?
Jeg ved alle kender det.
Og jeg ved det er det grimme, vi ikke må tale om. Slet ikke offentligt!




Anyway, jeg røg i den med teenageren, der vil bruge penge og jeg vil vide hvad pengene skal gå til.
Hvilket udløser et skrig af modstand.
Og det er modstanden der får mig til, at vippe ud af mig selv.
Jeg ku' være blevet.
I mig selv.

Tweenen knalder ud over håret der skal have mere tid, førend det er klart til at komme ud i verden.
Skrig, kast med skoletasken. Til sidst gråd.

Manden er for længst gået ud af døren med et; jeg magter ikke det her!






De kommer afsted. Noget er forsonet, nogen er ikke.
Det er sådan livet er; det praktiske fysiske liv!

Og lige nu kan jeg vælge to spor (ud fra den jeg er):

1. Være skyldbevidst/-og tynget over, dels ikke at være rolig og have givet familien en bedre start på dagen. Dels over at jeg mistede mit fokus, og svigtede min ambition.

 Eller

2. Vide at jeg kan slippe 'hele morgenen', med et dybt åndedrag! Helt ned i bunden af mit underliv. Slippe og slippe. Og blive i den bevidsthed det skaber. Være i bevidstheden om at mit fysiske jeg og mit højere jeg, er i kontakt.


Jeg ved præcist hvad jeg vælger!
Og jeg kan kun sige, det er et godt valg, som jeg ønsker for alle andre også!

Have fun!

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start