02 03 04 ODILES BLOG: Livet uden for Kongeskibet. WoW! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Livet uden for Kongeskibet. WoW! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

lørdag den 21. april 2012

Livet uden for Kongeskibet. WoW!

'Jeg har ikke blogget i noget tid'

Det er en klassisk indledning, når man suser rundt på forskellige blogs.
Nu også min. Indledning.




Jeg har haft travlt.
Ja sgu´!

Med livet!
Uden for matriklen.
Uden for Kongeskibet!
U.d.e.n.f.o.r!







Det føles næsten kriminelt. Forræderisk. For jeg elsker jo mit Kongeskib. Som har tjent mig loyalt.  Altid vil.
Men nu stråler lyset uden for dets vinduer (tænk det er muligt! Så beskidte de er!)
Og lokker om nye tider.

Så jeg gik derud.
Ahhhh!
Café latte. Café Macchiato. Er du klar over, hvor eksploderende & fyldigt det smager? Altså for en ægte 'kaffe-elskende-med-dybt-kræsen-&-eksklusiv-smag' efter et halvt år uden?
Som frihed. Som kærlighed. Som en af universets største gaver.

Er du da rask?
Næh. Det er jeg ikke.
Smertefri da?
Næh.
Bliver du det?
Spørger du lægerne eller mig?
Jeg har ingen god prognose.
Men mit hjerte bærer håb. Universet. Jernviljen.
Måske opdager jeg en dag et mirakuløs middel, som nogen har (op)fundet?



Alt i alt så får vi altid hvad vi beder om.
Nogen tænker jeg må være trist. Bitter. Frustreret.Vred. Ked. Uden håb. Knækket.
Men det er jeg ikke.
Jeg ser meningen i et spirituelt perspektiv. Spiritualiteten fylder mere og mere og mere.
Af mig. Mit liv.
(Det skriver jeg om i et andet indlæg.)

I dag vil jeg bare tage imod alt det smukke som gives mig. Om det er i mit Kongeskib. Eller uden for.
Min glæde over livet varmer mig. Lyser mig op.
Og jeg kan kun være sprød af spænding over, hvad der kommer til mig.
Ønsker det samme for dig:
Glæde & lys!





Etiketter: ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start