02 03 04 ODILES BLOG: Dine tanker styrer dine følelser. 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Dine tanker styrer dine følelser. 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

torsdag den 12. april 2012

Dine tanker styrer dine følelser.





Husk dine tanker kommer før dine følelser!
Når du får en tanke, knytter der sig en eller flere følelser til.

Vi kender alle til at have oplevelser, som vi tænker på og om. Og bliver kede af det.
Oplevelser som vi tænker på og om. Og bliver glade.
Meget enkelt og meget kort sagt:-)
(selvom jeg kan tale meget langt og meget længe om det her!!)

Derfor kan vi ved at blive bevidst om vore tanker,
vælge at tænke tanker, flere og flere,
der i højere og højere grad gør du fylder dig med konstruktive følelser.

Når jeg tænker at jeg er fri (som er noget af det vigtigste i mit liv), bliver jeg opfyldt af glæde og tryghed.

Eller tænke tanker der får os til at:
Elske sig selv!
Føle sig fri!
Se sin skønhed!
Mærke sin krops loyalitet!
Føle sin styrke!
Sin værdighed!

Og.. meget andet dejligt!:-)
Jeg øver og øver og øver mig. Og det bliver bedre og bedre og bedre.

Og anyway - der er INTET at miste ved at prøve!
Husk på hvor mange gange du tænker negativt om dig selv. Dagligt! No wonder, man får det småskidt. Helskidt! Prøv at forestille dig du tænker dejligt om dig selv!
(ja gu er det ikke til at tro på! I starten! Men det ændres!)

<3

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start