02 03 04 ODILES BLOG: Det rene menneske. 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Det rene menneske. 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

onsdag den 11. april 2012

Det rene menneske.














Uanset alt hvad jeg har været budt i livet.
                                              
Og hvad jeg har budt livet!
                                                   
Er jeg fortsat ren.
                                               
I mit hjerte og i min krop.
                                                   
Det er du også!
                                                            
          ♥







Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start