02 03 04 ODILES BLOG: Cuz I´m worth it! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Cuz I´m worth it! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

søndag den 15. april 2012

Cuz I´m worth it!

Jeg har haft en fest! I weekenden.
Endelig er jeg begyndt at vende tilbage til det liv, som findes uden for mit hjem.
Uden for min krops begrænsninger.
På den anden side af smerterne.
Ja - jeg begynder at mærke virkning af den sidste operation!WOW!



Godt nok har jeg de sygeste tømmermænd i dag. Min ryg gør sygt ondt.
Er lammet af smerter. I en slags benlås!
(Hvordan dét lige kan lade sig gøre, kan jeg ikke forklare..)

Ja, ja, jeg ku´ ikke selv komme ud af sengen til morgen.
Og nej, jeg kan ikke selv få tøj på i dag.
Det er ikke muligt at rejse mig ved egen kraft, når jeg først har sat mig.

Men det var fand´me det værd!
At være derude! Uden ledsager. Ved egen kraft.

Måske er det min vilje. For den er for sindssyg.
Men jeg var der.
Vilje = vej.

I går fik jeg i min daglige meditation, det smukkeste healings energi leveret.
Et smukt dybt turkis klart tæppe. Lige til at tage ind.
Som når man spiller virtuelle spil.
Et klik på ikonet & man er uploaded med nye helte-kræfter.

Tak.
Der er så meget at være taksam for.
 For eksempel livet....


Etiketter: , , , , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start