02 03 04 ODILES BLOG: Fysisk lammelse = spirituel vækst 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Fysisk lammelse = spirituel vækst 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

lørdag den 21. april 2012

Fysisk lammelse = spirituel vækst

Jeg har før nævnt det med min spirituelle lære. Og igangværende udvikling.

Der sker rigtig meget.
Highlightet: Fysisk lammelse = spirituel vækst!

Når jeg bliver 'lammet' (ikke bogstaveligt talt!) har det krævet et stort arbejde med at søge uden om det, der ikke kunne forklares.
Spørgsmål som: Hvorfor mig? Hvad har jeg gjort for at fortjene dette? Hvad har jeg overhørt? Hvorfor skal jeg straffes?

Jeg har helt fra start nægtet at lade mig overvælde af meningsløshed. Vrede. Bitterhed.
Smerterne i min krop overvældede mig så meget, at tanker blev fragmenteret. Usammenhængende. Kunne ikke huske dem. Eller centrere dem.
Derfor gik vejen helt af sig selv.
Ind ad. Ind i hjertet. Ind i mit spirituelle spor. Intuitivt.

Jeg har altid været åben for den indre kontakt til mit højre selv.
Til det store kollektive bevidsthed. Sjæle på vores højere bevidsthedslag. Kontakt til & adgang til 'andre verdener'.
Men jeg har aldrig for helt alvor været så åben i forhold til offentligheden. Om mit indre spirituelle univers. Om det ydre spirituelle univers.
Som jeg er nu.

Fordi jeg før har tænkt tanker som 'Jeg er ikke dygtig nok! Jeg ved ikke nok! Har ikke en masse forklaringer på hvorfor!, Folk vil sige jeg er skør! At jeg er en fupmager!'

Nu er de tanker væk. Jeg hviler i tillid til mine evner.
Mærker at jeg er lige præcis, hvor jeg skal være.

Desuden; når jeg skriver som nu, flytter jeg mine egne tanker ud på en parkering. Ved siden af den strøm, der kommer til mig. Dels fra min egen større bevidsthed. Og dels fra det fælles bevidste, hvor vi alle er koblet på. En strøm af ord og tanker.
I en hastighed der er umulig at matche her på tasteturet. Men det er sådan der er; vores fysiske form bærer en tyngde end det spirituelle kommunikations spor (og øvrige eksistens) gør.
Det er intet problem, Hver dimension har sine fantastiske muligheder.

Med andre ord: Tiden er inde! Jubiii!

Min fysiske spærrede vej, åbner den spirituelle vej. Der er no return. Heldigvis.
Det er her jeg er. Og her jeg fremover vil træde alle mine skridt.
Jeg vil træde skridtene med fysisk tyngde. Undlade at svæve ud. Forblive her. I mit røde tøj. Min jordforbindelse. Groundingen,
Det er her vi lever. Himlen ned på jorden.

Derfor har jeg mange planer og ideer. Noget er sat i gang. Andet er på vej.
Der ligger mange notesbøger med forskellige titler, på mit arbejdsbord.

Noget handler om at skrive bøger om spiritualitet. Med forskellige vinkler.
Andet handler om et nyt website der skal laves. Workshops. Events. Foredrag. Sessions. Kurser.
Et nyt samarbejde med min søster Pia Nissen
(vi har indtil videre små-åbnet bloggen http://odileogpiasunivers.blogspot.com/)

Utrolig mange muligheder.
I utrolig mange former.
Følg med!
Det bliver så spændende. Givende. Gnistrende. Lysende. Smukt. Stort. Omvæltende. Og sjovt!
Vi skal have det sjovt!
Det er det livet handler om!
At vi ser alt det vi kan. Og tager glæden ind!




Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start