02 03 04 ODILES BLOG: Mit site på facebook; Himlen ned på Jorden 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Mit site på facebook; Himlen ned på Jorden 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

mandag den 18. juni 2012

Mit site på facebook; Himlen ned på Jorden

Jeg har dage, hvor jeg længes.
Efter dage hvor det næsten kun er solen
der bærer mig.
Hvor min egen kraft flyder sammen med.
Lethed. Kærlighed. Varme.

Det er længslen, der skaber drømme.
Og taknemligheden, der træder vejen.
Til alt hvad et menneske ønsker!
I.
For.
Med.
Livet.

Nogle mennesker hader at
længes.
Det minder dem om det, de ikke har.
Sir de.

Allerede fra barn.
Og.
Som bundet.
Slået ned.
Som voldtaget.
Tortureret
Længtes jeg
i mit inderste lukke.
Vidste solen altid
ville mig! En dag.

Så jeg begyndte at følge den.
Inden i. Uden for.
Jeg standser aldrig.
Og jeg takker for hver dag i mit liv.
Med kærlighed.

Og hver dag gives jeg
min drøm.


0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start