02 03 04 ODILES BLOG: Hver morgen, og hver nat 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Hver morgen, og hver nat 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

onsdag den 9. maj 2012

Hver morgen, og hver nat

Alle mine bedste forudsætninger
faldt.
Ud af min hånd
og forsvandt inden de nåede jorden.
Så jeg har ingen erindring
om
hvordan de lød.
Hvad var det jeg skulle nå at gøre?

Så nu kan jeg leve livet, uden -
det betyder frit.
Og gøre hvad mit hjerte byder mig.
Ingen fortrydelse.
Skuffelse
over mig selv.
Blot jubel over at finde
en verden på ny.

Hver dag er et liv
det er op til mig, dig, dem
om det var livet værd,
når vi takker godnat.

Og hver morgen kan
vi
tabe alle vores bedste forudsætninger.
Og bare leve...

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start