02 03 04 ODILES BLOG: Spred, for hulan da! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Spred, for hulan da! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

fredag den 30. marts 2012

Spred, for hulan da!

Kære læser!

Vil du hjælpe mig?
Jeg er på den, for jeg kan ikke sprede min blog ud til så mange jeg gerne vil. Vil du hjælpe?
Sprede ordet, linke, smide flyers ud fra Rundetårn, sende en luftballon op over Kbh, hviske til din bedste ven -  at min blog lever. Og (forhåbentlig) er så meget værd at følge!

Jeg kan ikke lokke med sex eller et extremt aggressivt sprog sådan som jeg ved 2 af landets mest læste bloggere gør (som at det er at der er kvinder, i øvrigt).

En pissealmindelig, ikke særlig sjov, dybt alvorlig, tænksom blog. Ja, det lyder jo ikke særligt sjovt. Så du kan nok se jeg har brug for H.J.Æ.L.P!!!!

3 kommentarer:

  • Klokken 30. marts 2012 kl. 19.32 , Blogger Allan Fuglsang sagde ...

    Kære Odile
    Har faktisk i dag sendt det direkte link til bloggen til 8 mennesker som jeg tror vil finde samme behag i den som jeg selv gør. Den ene (min bonusdatter)er af væsen som jeg så hende for du helt sikkert som fast læser......

    Knus @

     
  • Klokken 31. marts 2012 kl. 11.41 , Blogger odile sagde ...

    Tak kære Allan!
    Og glæder mig til at 'møde' din bonusdatter.
    Hvad hedder hun? Måske hun gir sig til kende:-)
    KH O

     
  • Klokken 5. april 2012 kl. 18.29 , Blogger Allan Fuglsang sagde ...

    Kære Odile....
    Hende vil du glædes over. Nøjagtigt som jeg gør det - en pragtfuld pige. Fornuftig på de fleste områder men med sine 25 år også nysgerrig. Jeanet hedder hun. Jeanet.
    Jeg håber du møder hende en dag :-)

    KH @

     

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start