02 03 04 ODILES BLOG: Bolcher pakket ind i/med kærlighed.... 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Bolcher pakket ind i/med kærlighed.... 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

tirsdag den 27. marts 2012

Bolcher pakket ind i/med kærlighed....

Fik denne her smukke pakke af kærlighed. Med det skønneste gule, røde, pink.




Og inden i var de her helt fantastiske bolcher! Aldrig!Aldrig. Aldrig! Har jeg set så skønne bolcher. Hva´ si´r du? Er det ikke en genialt koncept?!


Det er nok svært at tyde, men der står TRO HÅB KÆRLIGHED.
Man kan få alle mulige bolcher med al mulig ordlyd i.

Måske kan man skælde Facebook ud og sige det er noget overfladiske l... Men den her gave et et udtryk for nærhed gennem cyberspace; det er en pakke sendt mig af en kvinde, Sus, som jeg kun kender gennem FB. Men som jeg har fundet så meget til fælles med. Vi sidder i hver sin ende af landet, uden mulighed for at rykke os fysisk.
Wow, jeg elsker FB. Og jeg elsker at møde nye mennesker, der gir mig nye billeder af verden!
TAK! <3

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start