02 03 04 ODILES BLOG: Et tip til daglig meditation... 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Et tip til daglig meditation... 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

tirsdag den 7. februar 2012

Et tip til daglig meditation...

Jeg mediterer dagligt.
Nu hvor jeg er hjemme, har det været så meget nemmere bare at få det gjort til en vane.
Jeg elsker det! Og kan mærke hvordan jeg får det bedre - for hver gang.
For tiden har jeg brug for guidede meditationer. Andre gange free styler jeg.

Linket her,  er til de meditationer jeg benytter for tiden.
Måske du også vil kunne bruge dem? Hvis ikke, nå, ja, så kan det være der dukker noget andet godt op:-)




http://www.abraham-hickslawofattraction.com/lawofattractionstore/product/S_GMD_1_DIG-DLD-zip.html



1 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start