02 03 04 ODILES BLOG: Lotus 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Lotus 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

onsdag den 7. december 2011

Lotus

'En blomstrende lotus opfordrer dig til at åbne dit hjerte og sind og huske at hver øjeblik rummer en ny begyndelse. Den symboliserer dit uendelige potentiale og minder os om, at alle mennesker rummer en hellig kerne. Hvert blad er skabt i hånden og hver enkel blomst er derved unik.'

Sådan står der, om den smukkeste ring, jeg netop har bestilt. Den ring symboliserer så meget af den lære, jeg pt gennemgår. Og jeg vil elske, at se på den. Røre den. Nyde den. Lade mig hjernevaske af dens positive mantra:-)

Jeg gider ikke længere tænkte negativt, tungt og afvisende. Men vil åbne mig, mere og mere. For al den overflod universet består af.

Hvorfor spilde sit liv med at tro det værste og forvente det værste?
Hvorfor ikke tro det bedste og forvente det bedste?
Vide man gør sit bedste, og er den bedste?
Elske sig selv, for at være præcist dén, man er.
Jeg vil gerne lære det.

Og det er ikke læren om at være narcissist, jeg taler om.
Det er læren om at elske alt hvad der er skabt.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start