02 03 04 ODILES BLOG: Selvom det er et gensyn, ta´r det lige tid at forstå. 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Selvom det er et gensyn, ta´r det lige tid at forstå. 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

fredag den 2. december 2011

Selvom det er et gensyn, ta´r det lige tid at forstå.

Igen i dag, har jeg fået besked om et menneske, som valgte at tage sit eget liv.
Det er altid så svært at rumme. Og nok alligevel ikke så svært at forstå.

Jeg har kendt mange mennesker med liv, heller ikke andre kunne rumme, at kende til.
Og mange gange, har de sagt til mig, hvor godt det er, at jeg fortæller om mig selv, mit liv. Og bringer håb.

En dag som i dag, så føler jeg ikke jeg har bragt håb. I hvert fald ikke nok. Der findes liv, som ingen af os vil leve i. Nogle af os gør det alligevel.
Jeg ved ikke hvad forskellen er.

Eller jo, det tror jeg at jeg gør. Jeg er heldig at kunne se, høre og mærke min engel. Altid kunnet. Siden jeg var barn. Stadig som voksen.

Det tror jeg ikke, han kunne.
Eller de andre kære jeg mødte hen ad vejen. Derfor døde de.

Så nu, hvor det er tid til at tænde lys, så tænder jeg i aften for dig, Niels. Jeg håber at mit lys denne gang, kan følge dig længe nok på vej, til at du føler dig i sikkerhed.

RIP. Og kom godt igen. Vi ses på den anden side. ♥

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start