02 03 04 ODILES BLOG: Nyt udsigt - eller indsigt? 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Nyt udsigt - eller indsigt? 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

onsdag den 23. november 2011

Nyt udsigt - eller indsigt?

For anden gang i mit voksneliv, står jeg her uden en krone på lommen. Bogstaveligt talt. Og uden at vide hvordan jeg skal tjene til min levevej.
Sidste gang havde jeg været meget syg og indlagt længe. Det kom der bl.a.bogen 'Sirenesang' ud af.

Og selvom det er vildt skræmmende, ikke at vide. Så er udsigten også fuldstændig formidabel!
Aldrig har det set så smukt ud her fra, hvor jeg står! Klart, farverigt, lysende, okkuperet, stor blå himmel og uendeligt hav.

At have sluppet så meget, og give slip på det allersidste. Hvor vil det føre mig hen? Hvilke gaver vil det bringe? ♥

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start