02 03 04 ODILES BLOG: Lotus ringen 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Lotus ringen 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

onsdag den 7. december 2011

Lotus ringen

Har købt det smukkeste smykke. Til min pegefinger. Til at minde mig om det, jeg så gerne vil lære. Og som jeg øver mig i.
Falder i. Rejser mig igen.


Min bankdame vil ikke synes det er en god ide.
Men så minder jeg hende bare om, at de alle sir: -Danskerne skal sætte forbruget op! NU!

Eller også sir jeg; - Ja, men du må nok kunne forstå, at du og jeg, vi lever i hver vores tids sfære. Ja, dimension! Det skal nok gå:-)

Og jeg vandt en 698 kroners-parfume i en advents-lodtrækning.

Da jeg jeg satte mit lod i spil, tænkte jeg:- Kære Univers! Så er det nu, det skal bevises, at alt hvad vi beder om, det får vi.
Jeg vil have den parfume, jeg vil vinde 1. præmien.
Fordi det skal være tegnet til mig om, at jeg er præcis på rette spor!

Så hvordan kan jeg andet end være taksam! ♥

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start