02 03 04 ODILES BLOG 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

onsdag den 23. november 2011

Jeg har ikke blogget længe. Faktisk over et år siden jeg har været herinde.
Det ligger ikke helt naturligt for mig, at holde flere virtuelle sites i live. FB er i sig selv meget opslugende.
Alligevel gir jeg det endnu et shot.

Fordi jeg nu har meget mere tid, end jeg har haft de sidste 15-16 år. Måske mere.

Jeg er gået fysisk ned med dårlig ryg. Ingen nyhed.
Ryggen har jo gjort fandens ondt siden jeg var 11. Blevet behandlet af professionelle de sidste 25 år.
Og alligevel har den tjent mig gennem årene.
Til den gik ned. Ved kke hvor længe jeg har gået med den diskus prolaps.
Men nerven begyndte at jamre i september. Sum summarum; jeg har gået for længe med pres på nerven, inden jeg blev opereret. Og derfor befinder jeg mig nu et sted, hvor jeg skal genoptrænes. Længe.

Så med tid og morfin i høje doser, går jeg ind i vinteren.
Det kan måske give plads til at blogge.

Og der er jo rigeligt at blogge om.........

Ses:-)

1 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start