02 03 04 ODILES BLOG: Drømme er virkelighed. 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Drømme er virkelighed. 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

tirsdag den 13. december 2011

Drømme er virkelighed.

Jeg vil drømme i dag.
Dagdrømme som jeg altid har gjort siden barnsben.

Dengang jeg var barn, kunne jeg drømme mig langt væk fra det helvede, jeg var i dengang.
Jeg var mange fantastiske steder. Og jeg vidste godt, at det var en fejl, at jeg skulle vokse op blandt de mennesker, som kaldte sig for min familie. At en dag ville min rigtige mor & far komme og hente mig.

Det gjorde de ikke, men det afholdt mig ikke fra at vide, at jeg var passet på af en engel. Og hun er her stadig

Bøgerne blev også mit get-away. Jeg åd bøger, og vidste, at når jeg blev voksen, skulle jeg selv skrive bøger.
Mine drømme har altid ført mig derhen, hvor jeg skal være i mit liv.

Det vil de gøre til min tid er slut.
Jeg har meget at nå endnu. Så jeg bruger dagen i dag - måske også imorgen og mange flere - til at drømme om det hele.

Forskellen på dengang og nu, er mange. Væsentligst er nok, at jeg i dag er så taksam for alt det jeg har opnået, og er blevet givet.

Husk at drømme! Og tro på dine drømme. Altid! Ligegyldigt hvad andre mener!
Drømmene er dine. Dem du sandt tror på, de bliver virkelige.
Jo stærkere du kan mærke dem, jo hurtigere går det med, at de virkeliggøres.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start