02 03 04 ODILES BLOG: Det er forståeligt med bekymring. Men vær sød ikke at have medlidenhed, tak ;-) 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Det er forståeligt med bekymring. Men vær sød ikke at have medlidenhed, tak ;-) 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

lørdag den 10. december 2011

Det er forståeligt med bekymring. Men vær sød ikke at have medlidenhed, tak ;-)

Kære alle.

I må ikke have ondt af mig. Altså, det kan jeg jo ikke bestemme, men jeg ønsker ikke, at I skal tænke det er synd for mig :)

Jeg synes ikke det er synd! Jeg ved, at alt hænger sammen, alt har en mening. Og jeg ved, at jeg selvfølgelig kommer ud på den anden side af det her.

Og den anden side, er mig i en meget stærkere, sundere, levende, og fuldt- ud-værende-det-menneske-jeg-er.
Jeg bryder fysisk sammen, for at bryde ud, og ind til mig selv.

Selvfølgelig kan der ikke undgås kompromisser, men jeg vil leve som den spirituelle Odile jeg er, hvor spiritualiteten altid vil strømme tydeligt frem, i ALT, hvad jeg gør.

Som en understregning af meningen med alt, blev jeg opsagt fra mit praksis lejemål forleden. Jeg har ikke længere en fysisk praksis, at udøve terapi i. Og det hænger fint sammen med, at jeg ændrer min måde, at arbejde på fremover.

Hvad jeg skal lave, hvordan helt konkret, er endnu ikke fastlagt, ud over de aftaler, jeg allerede har indgået.

Men det bliver spændende, og jeg glæder mig!

Så i denne tid gør jeg mig klar.
Min genoptræning- uh, jeg elsker at mærke min krop. Og gu´ bliver jeg fortvivlet, når jeg ikke kan løfte mit ben. Men det betyder jo ikke, at jeg måske kan gøre det imorgen, vel?

Jeg er glad for, at dele min proces med jer herinde, som læser med.
Og jeg håber, I vil fortsætte med at følge mig, kommenterer og tænke højt.
Og at vi også ses på den anden side:-)

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start