02 03 04 ODILES BLOG: Rør din kærlighed! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Rør din kærlighed! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

mandag den 11. juni 2012

Rør din kærlighed!

Jeg er bare så træt. Træt. Træt.

Men kan række hånden ud og røre.
Min ny store kærlighed.

Så gør det ikke noget jeg er træt.
Jeg tror stadig på, at jeg kommer til at gå. Danse. Hoppe. Løbe.
I min nye love.

Jeg har brudt med mit røde look.
For som jeg har skrevet i Danser med Leoparder, så har jeg brug for dem. 
Leoparderne.
Deres smidighed. Mod. Extreme hurtighed. Lethed. Instinkter. Intuition. 



Når jeg smider krykkerne, så vil jeg kun gå med leoparder.
Pumps, støvler, ballerinaer.

                                              De vil give mig det jeg har brug for,
                                    til jeg igen har stærke ben. Stærke fødder. Led. Hofter.
                                                      Kunne gå frit. Igen.


                                    Måske vil jeg bruge dem længere endnu.
                           Det er aldrig helt til at vide, hvor langt, de der leoparder stikker hen.


0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start