02 03 04 ODILES BLOG: Da Post Danmarks Kundeservice knaldede røret på! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Da Post Danmarks Kundeservice knaldede røret på! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

onsdag den 6. juni 2012

Da Post Danmarks Kundeservice knaldede røret på!

Atter engang skal jeg have fat på Post Danmarks Kunderservice, da der er gået noget galt med en levering.



Allerede i de første toner mærker og hører jeg, at denne Frk. Kunderservice, er født til noget meget større end at servicere kunder.
Hendes indre diva hvæsser kløer på hende headset-mic.

Jeg ligger øre til cirka flere minutters modvillig hjælpsomhed fra
Frk. Kundeservice, hvor hun taler til mig i en vranten, irritabel tone.
Jeg skal presse hende til at tage kontakt til det pågældende postkontor, da hun ellers vil krænge mig af, med en information jeg selv havde fundet frem vha. trackingnummeret. 




Da jeg egentlig bare ikke orker at få tværet andres negative energi over på mig, har jeg ofte bare sagt fra. Sidste gang jeg oplevede noget lignende besluttede jeg mig for, at det bestemt var den sidste gang!

Jeg er virkelig træt af curling-generationen! Seriøst!
Hvor er det synd for de børn, der opdrages til at tro de er verdens navle. For alle.
For de forstår intet af, hvorfor deres selvoptagede adfærd fører dem lige lukt til verdens røvhul.

Nå, men Frk Kundeservice - hun bliver bare for meget!


Så jeg si´r helt roligt, men bestemt:

- Prøv at høre! Jeg bryder mig ikke om din måde at tale til mig på!

Hun svarer ikke. Men jeg kan selvsagt fornemme, at hun bliver vred.
Jeg prøver igen at få den hjælp jeg har brug for. Og som hun får løn for at give mig.

- Jeg ringer til dig for at få en service. Ikke for at give en. Du er på arbejde og jeg forventer en vis professionalisme.
Mere tavshed. Hun ignorer mig simpelthen!

 Så råber hun! Ja, hun råber:
- Hvad er postnummeret?
- Jeg har lige sagt til dig, at jeg ikke vil tales til på den måde!
- Jamen, jeg skal bruge postnummeret! bjæffer hun hidsigt.

Det bliver helt tydeligt, at hun no way, vil behandle mig med respekt! WTF!
Derfor siger jeg. Vredt.

- Det her gider jeg ikke være med til! Hvad hedder din overordnede? En eller anden? Dig vil jeg ikke betjenes af!


Linien cuttes af. Frk. Kundeservice knaldede røret på!


Hvor langt ude er det ikke?
Men smart nok, selvfølgelig,  eftersom de kun præsenterer sig med deres fornavn.
Så der er no way, jeg vil kunne klage over hende. Hun kan sidde ved hvilken som helst telefon i deres landsdækkende Kundeservice. Og hedde Susanne. Lisbeth. Lene. Charlotte. Dorte. Lone.





Ret kogende tastede jeg nummeret igen, og fik hurtigt en anden kvindestemme i røret. Et dyb, meget dyb indånding, for at få vreden ud. Få en ordentlig tone og forvente en god behandling.

- Hvor groteskt! udbrød denne Frk. Kundeservice, da jeg havde forklaret hvordan hendes kollega havde knaldet røret på.

Hende her viste sig så,  at være den ægte Frk. Kundeservice.
Således blev en dårlig energi ændret til en smilende.
Problemet blev løst.
På under fem minutter!




Etiketter: ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start