02 03 04 ODILES BLOG: I morgen bliver jeg rask! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 I morgen bliver jeg rask! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

onsdag den 13. juni 2012

I morgen bliver jeg rask!

Jeg er ved at blive rask!
Jeg går på leoparderne - snart! Og til da tager jeg gigantiske giraf-skridt!

Da jeg rejste mig af bassinet i går, var det som havde jeg gennemstået en transformation!
Ja, no kidding!
Inden jeg gik i det varme vand, tog jeg noget extra p.n. medicin, da min fod smertede. Kombinationen med det varme vand gjorde, at jeg meget hurtigt fik effekt og smerterne forsvandt - trods jeg gik rundt.

Altså tager den lige igen - jeg gik rundt!
På landjord, kan jeg det ikke. I vandet kan jeg! Med støtte (de der slanger/pølser/whatever de hedder)


http://odilepoulsen.blogspot.dk/2012/06/go-for-it-om-at-lre-at-ga.html



Men jeg kan udføre bevægelsen med foden! Uden smerte.

Det betyder at hjernen får en positiv oplevelse med at gå. Med at få signaler op, når foden bevæger sig på specifikke måder.
Når hjernen får en positiv feedback, opvejer det de smertefulde.
Og til sidst, dominerer de negative!

Nå, nu kom jeg til at skrive en hel masse - det´jo bare det her, jeg vil sige;
jeg havde min bedste dag siden jeg blev syg!

I går.  Efter bassinet.
Jeg fløj rundt.


Gik fra bassin til længere sauna-tur. Mine muskler må simpelthen have været så gennemvarmet. Kombineret med medicinen, havde jeg så meget førlighed og lethed i kroppen, at jeg pludselig kunne mærke hvordan det var før!






Jeg bliver aldrig som før. Bliver bedre. Stærkere. Klogere. Sundere.
For det som jeg lærer nu, er så vigtigt at jeg fastholder. Det er derfor jeg er her!

Mit allervigtigste arbejde i min genoptræning, er mine drømme og visualiseringer.
Jeg kan se mig selv ude i fremtiden: rundt på leoparderne. I mit røde tøj. Lave mit elskede arbejde. Være sammen med min elskede familie. Leve, arbejde, slappe af i mit elskede hjem.


Alt hvad jeg gør, er nøje visualiseret!
Drømme bliver i morgens virkelighed.
Når du kan forestille dig dem - men især når du kan mærke dem! Føle dem!

Den positive tænkning er meget kraftfuld! Og du kan få alle dine drømme til at opfyldes! Når du føler glæde! 
Glæden i dig, i dit liv, bringer dig alt hvad du ønsker!


Derfor ved jeg, at jeg snart er rask.
Og glad!
Som jeg er nu!
For jeg har ikke sluppet glæden under mit sygdomsforløb


0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start