02 03 04 ODILES BLOG: Efter juleaften 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Efter juleaften 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

mandag den 26. december 2011

Efter juleaften

Det var en fin aften, juleaften dér.

Med store følelser, der skulle rummes i os alle, for sådan er livet i en familie, som vores, hvor temperamenterne er farverige, og følsomheden er stor.
Alt fandt deres leje, julefreden sænkede sig, og manden og jeg måtte sande, at vi igen i år, havde givet vores børn i overflod. De jublede i overraskelse, og dagen i går er gået med, at de undersøger, leger, prøver og tilpasser alt det nye.

Jeg kunne være med hele juleaften. Med bare tæer, da jeg (endnu) ikke kan have sko på;) Og det var en gave! For jeg havde ikke troet jeg var stærk nok!
I dag er jeg så på to krykker igen, men helt ærligt, det var så meget det værd! :-)

De næste par dage, går med mere julebord, et guldbryllup og Frede Fup koncerten i morgen aften. Ungerne skal til rock´roll med deres faster og onkel, så de kan nyde deres far på job.

Jeg bliver hjemme, for at give min krop fred. Den har tjent  mig altid & jeg er kun taksam over, at jeg stadig har en krop, der bærer mig rundt. Så den skal have noget hvile, så den kan styrkes.
Der skal være mange julestunder, der skal fejres endnu! Og til næste år bliver det ikke på bare tæer igen - men på stilletter igen!

Jeg håber også I alle har haft en dejlig juleaften. Nydt den og gjort den til jeres. Vidst at julen er favnrig, og ikke kun skal op- & udleves på een måde.
Lige som vores liv er favnrige, og kan op- & udleves på alle mulige tænkelige måder.

Glædelig jul!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start