02 03 04 ODILES BLOG: Jeg har munden fuld af tænder. 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Jeg har munden fuld af tænder. 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

onsdag den 28. januar 2009

Jeg har munden fuld af tænder.

Jeg har munden fuld af tænder.
Af Halfdan Rasmussen

Jeg har munden fuld af tænder.
Jeg har hodet fuldt af hår.
Jeg har fine lange bukser
som kan daske når jeg går.

Jeg har lommer. Jeg har bælte.
Ingen er så flot som jeg.
Alle gadens blanke spejle
står og kigger efter mig.


(Synes det er så dejligt for det minder mig om, at huske på at være glad for sig selv - med al sin almindelighed:-))

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start