02 03 04 ODILES BLOG: Update fra FB (19.2.13) 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Update fra FB (19.2.13) 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

mandag den 25. februar 2013

Update fra FB (19.2.13)

Stak en finger i fortiden jord.
Straks hørte jeg de skringre skrig
mærkede den mugne mul
den ustilllige sult efter noget.

Jeg blev i fortidens billede
set som en forræder
der uden hjerte forlod
mamas skød.

Hvor kunne du?
Forlade os, og påstå du er bedre end os?
rungede de kolde vinde.
Prøvede at slå mig i gulvet.
Igen.

Men der intet igen!
Jeg trak min finger op
af den dybe grav.
Bad mit hjerte om velsignelse.
Vejen blev lagt foran mig.

Jeg går nu igen
på nutidens strækning, helt
ind i fremtiden.

Det er med tårer over
at må gå alene. Lade nogen ligge tilbage.
Og glæde over at vide
jeg snart vil møde andre.

Dem som også gik.

1 kommentarer:

  • Klokken 28. maj 2013 kl. 17.50 , Blogger Maliina sagde ...

    Hej Odile
    Så fandt jeg din blog - og sikken et fund! Du har mange dejlige tekster, tanker og holdninger på din blog. Tak for at du deler så gavmildt ud af din erfaring og dit lys.
    venligst
    René
    www.healingspiritofnature.com

     

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start