02 03 04 ODILES BLOG: Højttænkning på Facebook 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Højttænkning på Facebook 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

mandag den 25. februar 2013

Højttænkning på Facebook

Lader mig falde
baglæns
ned under dynen.

Mærker straks dens silke
love mig fred
fra en vågen larm.

Af alle de fortrydelser
jeg burde
tage på mig

Aldrig været god nok!
Tænker altid på dig selv!
Ødelagde vor liv!

Anklagerne maser
sig på. Men
silken holder dem skak.

 


Når jeg vågner
rejser jeg mig
som altid. Men på en anden måde.

Vide der findes
steder at være
selv for mig

Trods mine forbrydelser
følger englen
tavs som en skygge

 


Lige meget hvor jeg går.
Så jeg går
videre. Ind i livet.

Med englen i min hånd.






                                                                                  Min fb status fra 19.2.13.

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start