02 03 04 ODILES BLOG: Sommerhuset i hverdagen 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Sommerhuset i hverdagen 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

lørdag den 19. maj 2012

Sommerhuset i hverdagen

En skulle tro , at det at tage på mini-ferie. En Kr.Himmelfarts ferie i sommerhuset, ville være alt det vi har længtes efter vinteren igennem. Jo, vi har længtes. Jeg har nok sukket dybest af alle. Nahr, okay, Karla er nu ret god til at sukke, så måske... Nu er det så lørdag. Dvs. det er næsten søndag. Og søndag er den dag vi skal vende tilbage. Kender du ikke det? Måden hvorpå man tillader sig selv, at gå med rastløsheden dirrende? I flere og flere af sine celler? Fordi man tager forskud på det, man ikke orker? Jeg elsker at være herude. Bare en times kørsel er nok til, at jeg føler mig langt væk fra hverdagen. & egentlig har jeg slet ikke noget imod vores hverdag. Bare så meget mere lyst til at være her. Ind i mellem. Nej faktisk ret konsekvent, glemmer jeg, at folk bor her hele året. Ikke engang fordi det er langt væk fra alt. Bare mig der forsvinder ud af alt.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start