02 03 04 ODILES BLOG: En curly OP watches Fatal Attraction wearing Tibet 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 En curly OP watches Fatal Attraction wearing Tibet 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

onsdag den 29. februar 2012

En curly OP watches Fatal Attraction wearing Tibet






Gik op for mig, at jeg ikke kan gense Fatal Attraction uden at gense mine 80´er curls.
Så med mit fordi-jeg-ikke-kan-komme-til-frisøren-hår, er det snart langt nok til et revival! Så krøllerne blev sat i. Filmen kan fortsætte! (selvom jeg ikke er helt sikker på, jeg ikke blir forskrækket over at se det med kaninen igen...)









Et portræt af mig. Nok syg. Med smerter. Bleg. Triste øjne.
MEN tilgengæld med den smukkeste røde tibetlam vest.
Og matchende håndledscuffs efter eget design.





                                            












                                                                                                       Syet af Rebecca Pape.

1 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start