02 03 04 ODILES BLOG: Undvig det negative! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Undvig det negative! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

torsdag den 5. januar 2012

Undvig det negative!

Stikker fingrene i ørerne, og tralala´er højt!
Nægter at høre på negative sind, og massehypnotisk frygt.

Alt andet lige, ja, så får man det bedre af, at være i det glædesfyldte.
Og omvendt.

Hvordan skal man kunne tro og håbe på, drømme om? En lysende fremtid, hvis alt hvad man hører på, er sort?

Det giver ingen mening, ikke for mig, i hvert fald.

Så jeg vil hellere kaldes hippieglad, naiv, dum, benægtende, eller whatever:-)
End opgive mit drømmesind.

Hvis ikke jeg havde været i stand til, at koble mig ind i gode tanker & drømme allerede som barn, var jeg død. Som barn.

Og det har reddet mit liv mange gange siden.

Og det kommer til at redde mig igen. Denne gang.

Så jeg sir: Tralalala, med fingrene dybt begravet i ørerne:-)

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start