02 03 04 ODILES BLOG: Hippie-sindet 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Hippie-sindet 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

fredag den 6. januar 2012

Hippie-sindet

Øj, hvor jeg i den grad er færdig med mennesker, der mangler anstændighed og respekt.

Jeg åbner gerne dørene for dem, som ser muligheden for inspiration og udveksling af erfaringer & liv.

Gi´r gerne penge, hvis nogen mangler. Så længe de er ærlige, og sige at pengene ikke kommer tilbage.

Lægger gerne øre, skuldre og ord til.
Og vil også selv, bruge andres øre, skuldre og ord.

Og jeg nægter, at give slip på mit hippie-sind, fordi nogen få fucker kærlighedsfulde gerninger op.

Her er stadig åbent, og vil altid være.
Den dag jeg begynder at lukke i, da har jeg givet op.
Mistet evnen til at leve.
Så den dag vil aldrig komme:-)

Livet handler om, at have det godt.
Leve i kontakt, og i fællesskab med andre.
Også selvom det kræver blod, sved og tårer. Det er ikke altid lige til, eller lige ud. Slet ikke.
Men i stedet for at se det som tyngde, vælger jeg at se det som givende. Lærerigt.

For jeg bliver klogere. Også mere nuanceret, for hver ny erfaring/oplevelse/erkendelse.

Og heldigvis bliver jeg aldrig perfekt, så der er gigameget jeg skal lære endnu. Kender du det?

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start