02 03 04 ODILES BLOG: Vejen til fred er uden vold 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Vejen til fred er uden vold 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

mandag den 23. juni 2008

Vejen til fred er uden vold

Jeg har taget en beslutning om kun at medvirke i arrangementer, der har til formål at fremme frihed, fred, ytringsfrihed og lighed.

Prostitutionsdebatten herhjemme er nu blevet så hadefuld, aggressiv og destruktiv, at det ikke kun er mig som chikaneres og trues, men også andre der ytrer sig for at minimere prostitutionen.

Jeg forsætter med at arbejde for kvinders og børns ret til lighed og frihed og derved også retten til at være fri af prostitution og overgreb.

Og jeg medvirker gerne i debatter, møder etc., hvor der er et gensidigt ønske om at respektere mennesker uanset alder, køn, nationalitet og holdninger.

Jeg tror ikke på vold og aggression som vej til at opnå sit mål, men jeg tror på åbenhed og fred.

KH Odile

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start