02 03 04 ODILES BLOG: Hvorfor rødt? 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Hvorfor rødt? 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

mandag den 12. maj 2008

Hvorfor rødt?

Mange bemærker det åbenlyse i, at jeg klæder og omgiver mig meget med rødt, og spørger hvorfor?
Det er ganske enkelt; rød er luder-farven. Det er den røde vi ser, når den prostituerede bliver forsøgt illustreret eller levendegjort i teatrets, filmens eller mediernes verden. Røde sko, rød kjole, rød taske, røde læber, lange røde negle.

Derfor har jeg taget farven til mig som min. Men i stedet for at gøre mig selv til en levende karikatur på noget som mange ser ned på, definerer jeg rød som farven for kærlighed, kraft og styrke.


0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start