02 03 04 ODILES BLOG: Sund prostitutionsdebat efterlyses! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Sund prostitutionsdebat efterlyses! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

tirsdag den 18. marts 2008

Sund prostitutionsdebat efterlyses!


Debatten om hvorvidt prostitution skal kriminaliseres eller ikke rser. Det er en debat som er topladet med følelser og desværre meget ofte præget af at rakke ned på os der er for en kriminalisering.

Jeg oplever, ud over at blive chikaneret, også at blive truet pga. mine holdinger. 

Det er mig svært begribeligt, man kan true mennesker fordi de har en anden mening end en selv, uanset hvor langt man er fra hinanden.

Hvad blev der af ytringsfriheden, hvis den kan trues eller chikaneres til tavshed?

Så kan man selvfølgelig godt sige, at når man stikker næsen langt frem, så må man acceptere at få en på snuden. Ja, sådan er det jo nok, men hvis det skal være sådan, så vil jeg gøre hvad jeg kan, for at det ikke får lov at foregå i det skjulte.

Jeg håber du vil være med til at debattere prostitution med mig - her eller hvor som helst!
Læs evt min bog Hustler - min tid i prostitution, årgang 2006 (som foto); den kommer rundt om en del af det jeg har oplevet i prostitution, men også meget af det jeg mener om prostitution.

Kærligst
Odile

2 kommentarer:

  • Klokken 26. februar 2009 kl. 21.10 , Anonymous Anonym sagde ...

    Hej Odile
    Vældig interessant emne, som der heldigvis er kommet mere fokus på i de senere år - noget af den fokus desværre pga. importerede kvinder. Men godt trods alt, med fokus.
    Jeg bliver edderspændt når personer bruger argumentet 'for' prostitution, at der ellers ville være mange flere voldtægter. For det første tror jeg ikke på det - hvad mener du?
    For det andet - så skal en kvinde altså prostituere sig, for at en anden kvinde kan slippe for at blive voldtaget?
    Jeg har boet tæt på Halmtorvet før det blev stuerent (ved ikke hvordan der er nu, jeg bor i Jylland) - skulle jeg så, når jeg så en stakkels narkoluder stå og hænge på gaden, tænke: 'pyh, godt hun er der,så jeg slipper for at blive voldtaget - så kan hun blive det i stedet'? Nonsens.

    Bare lidt tanker - følger din blog med interesse!

    VH Kirsten

     
  • Klokken 31. marts 2009 kl. 08.28 , Blogger odile sagde ...

    Kære Kirsten.

    Tak for dit input - dejligt, vigtigt og tankevækkende!

    KH O

     

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start