02 03 04 ODILES BLOG: Det der særlige magiske sted! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Det der særlige magiske sted! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

tirsdag den 23. juli 2013

Det der særlige magiske sted!



Her står jeg så. Bare tæer mod en våd badebro. Vandet der bevæger sig stille under neden. Solen der brænder oven over. Ahh.
Det er her jeg er vokset op. Her jeg gik hen i mine teenage-år, for at tænke.
Jeg elsker havet. Uden det, er jeg ikke hel.




(Se her, hvor du kan få kørestolen med på stranden  http://odilepoulsen.blogspot.dk/2013/07/kretur-pa-stranden.html)





Dengang gik jeg på mine to ben, og i dag er jeg ligesom mere 'fir-benet'. Men jeg elsker stadig at komme på 'min strand'.

Du kender det sikkert selv; du har også dit sted, som andre nok er flittige brugere af.
Men du og stedet har en særlig connection. Og magien vil altid vare ved.

Thanks heaven! for den slags magiske og livsgivende steder.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start