02 03 04 ODILES BLOG: Tryghed 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Tryghed 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

torsdag den 20. august 2009

Tryghed

Jeg er bange for meget. Men ikke for at noget går min næse forbi, at nogen får mere end mig, at verden er for lille til os alle, at DK mister sig selv ved at dele, at jeg bliver et halvt så privilegeret menneske, hvis jeg giver ud af mig selv og mine goder. Jeg er bange for meget, men jeg er ikke bange for at være et menneske, med plads til et menneske, som dig.

2 kommentarer:

  • Klokken 25. september 2009 kl. 14.21 , Blogger Unknown sagde ...

    Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

     
  • Klokken 25. september 2009 kl. 14.27 , Blogger Unknown sagde ...

    Det er skønt at kunne finde det sted i sig selv, hvor den matematiske terminologi ikke er funktionel.

    2+2=uendelig.

    Hvor man til hver en tid kan omfavne en mere. Hvem som helst.

    Hvor dom og norm aldrig har været et udfald af en udregning og resonering, fordi der aldrig har været en 'Yang' til at begynde med.

    Hvor øjne er censurløse og ser bagom sår, skorpe, mur, pigtråd, og solbriller.

    Hvor man knuger 'jeg er bange for (...)' til sig uden videre ...


    ~

     

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start