02 03 04 ODILES BLOG: Tavs... 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Tavs... 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

mandag den 16. marts 2009

Tavs...

Jeg tænker så ofte på, hvor tavse vi bærer på skammen. Som om den var vores? Som havde vi noget at skamme os over?

Og så tænker jeg på at når vi endelig tør bryde med tavsheden, fordi vi forstår skammen ikke tilhører os, så møder verden os med tavshed. Eller skam. På vores vegne - ikke på overgriberens vegne.

Så jeg tænker tit på, hvor tufft det er, at stå frem, at være talende, stolt og lykkelig for at leve. 

Så derfor ved jeg vi har brug for hver andre. Alle er vigtige, uanset om vi viser vores ansigt frem eller ej. For vi har alle ret til et liv

2 kommentarer:

  • Klokken 16. marts 2009 kl. 11.02 , Blogger Aida sagde ...

    Tak for lige præcis den sammensætning af ord! Det satte noget på plads i mit hoved, og et eller andet sted havde jeg brug for at "høre" lige præcis dét lige nu. Tak.

     
  • Klokken 17. marts 2009 kl. 09.35 , Blogger odile sagde ...

    Kære Aida.

    Velbekomme - men også tak fordi du tager ordene ind!

    Lys og love
    O

     

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start