02 03 04 ODILES BLOG: Jeg bryder ud! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Jeg bryder ud! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

lørdag den 8. september 2012

Jeg bryder ud!



Dette brev
er bare for at fortælle dig,
at om lidt, så
bryder jeg ud.

Jeg har brug for at
du skal vide det
inden.
For jeg er lidt bekymret for
at du måske vil savne mig.
Bagefter.

Det er ikke fordi
der er noget galt.
Forkert.
Eller du er.
Du har intet gjort
der får mig til at
gøre det, jeg gør.

Det er bare tiden.
Tiden for
mig.

Men selvom jeg
aldrig mere
vil være den samme,
er jeg heller ikke fremmed.

Du vil kunne kende noget
ved mig.
Andet vil du
ikke.

Jeg ønsker du skal
føle dig tryg,
når du ser på mig.
Vidende
at mit hjerte
slår stærkere end nogensinde
før.

At min styrke
aldrig før
har været sådan.
Så kraftfuld.
Så farverig.

Om lidt da bryder jeg ud.
Førend det er
for sent.
Det er det jeg altid
har drømt om,
og aldrig turdet før
nu.

Jeg troede da
springet
ville brække min ryg.
Men det var faktisk
det at holde
igen,
der knak den.

Om lidt da bryder
jeg ud.

Vi ses
På den
anden side.


0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start